.

Aktywne filtry

Nowy
35,00 zł
25,00 zł
65,00 zł
59,00 zł
59,00 zł
69,00 zł
49,00 zł
100,00 zł
70,00 zł
Środek do czyszczenia motocykla Muc-Off
160,00 zł
49,00 zł
29,00 zł
100% SYNTHETIC IPONE PŁYN HAMULCOWY BRAKE DOT 4 250MLPłyn przeznaczony do większości motocykli terenowych. wysoka temperatura wrzenia (260 st.)...
35,00 zł
X-Trem jest smarem łańcuchowym na bazie sulfonianu wapnia, który służy do smarowania łańcucha i ochrony przed korozją. Został opracowany dla...
65,00 zł
Motorex Air Filter Cleaner - płyn do mycia filtrów powietrza
59,00 zł
Wysokiej jakości, w pełni syntetyczny olej silnikowy Repsol 10W30 HMEOC do silników czterosuwowych. Spełnia wymagania norm JASO MA i MA2 oraz API SJ
59,00 zł
Olej w sprayu do piankowych filtrów powietrza. Świetnie chroni silnik triali, enduro czy mx przed zaciągnięciem brudu, a jednocześnie nie...
69,00 zł
Filtr oleju w silniku pasujący do wszystkich modeli Montesy z roczników 2005-2022
49,00 zł
Przezroczysta pasta do butów Alpinestars wykonana z wosku pszczelego. Odżywia skórę chroniąc ją przed pęknięciami i utratą koloru oraz tworzy...
100,00 zł
Repsol Moto Transmision to olej przekładniowy opracowany pod wymagające sprzęgła motocykli trialowych. Zapewnia brak poślizgu oraz dobre...
70,00 zł
Biodegradowalny środek o neutralnym PH do czyszczenia motocykli. Bezpieczny dla wszystkich elementów i powierzchni jak lakier, anoda, chrom,...
160,00 zł
wydajny spray do czyszczenia powietrza pozwalający w łatwy sposób usunąć wszelkie zanieczyszczenia oraz stary olej z filtra
49,00 zł
Spray do czyszczenia gaźnika Mannol. Skutecznie usuwa osady i złogi z układu dolotowego. Dzięki wysokiemu ciśnieniu bez problemu radzi sobie nawet...
29,00 zł

Oleje motocyklowe

Oleje motocyklowe to produkty, o których można napisać kilka encyklopedii, a i tak zostanie wiele niedopowiedzeń. Można je podzielić na kategorie ze względu na przeznaczenie - oleje silnikowe, przekładniowe, do silników dwusuwowych, do silników czterosuwowych, do mokrych sprzęgieł, zawieszeniowe i hydrauliczne. Do tego należy wymienić jeszcze takie kryteria wyboru jak klasa lepkości sae, normy jakości api czy jaso, bazy na jakich stworzono olej (mineralne, półsyntetyczne, syntetyczne, estry). Na szczęście dziś oleje motocyklowe są tak dopracowane, że kiepskich olejów nie zostało na rynku wiele, a na pewno nie znajdziesz ich w ofercie Trial Sklep. Dostępne u nas oleje takich producentów jak SIL Lubricants, Nils, Valvoline, Elf, Motul, Ipone, Putoline, Rock Oil czy Castrol są to wyłącznie wysokiej klasy produkt y przeznaczone specjalnie do wyczynowych motocykli trial, enduro, motocross i wyścigowych.

Oleje silnikowe do silników dwusuwowych - jak wybrać?

Olej do silników 2T ma dość proste zadanie - musi się "zabrać" razem z paliwem w drodze do cylindra, porządnie nasmarować wszystkie łożyska, gładź cylindra i sam tłok, a po cyklu spalić się jak najefektywniej. W przeciwieństwie do oleju 4T, nie musi on dbać o chłodzenie czy czyszczenie silnika. Nie znaczy to jednak, że wlewając do paliwa byle jaki olej, wszystko będzie w porządku. Między poszczególnymi olejami jest bowiem sporo różnic - zarówno jeśli chodzi o klasy jakości, bazy i dodatki - typ oleju do silników dwusuwowych ma bowiem znaczenie. Taki olej musi bowiem jednocześnie dobrze mieszać się z paliwem, smarować podzespoły silnika, a także spalać się jak najefektywniej. Pod tym względem najlepsze są oleje w pełni syntetyczne (tzw. syntetyk lub full syntetyk) spełniające normy jakości Jaso MA lub Jaso MA2. Doskonałe smarowanie i mieszalność z paliwem to dziś norma dla takiej bazy olejów. Ale pozostaje jeszcze kwestia czystości, niezwykle istotna dla prawidłowej i komfortowej pracy maszyny. W zależności od jakości dodatków, olej 2T poprzez spalanie często zostawia po sobie nieczystości pod postacią nagaru, zwłaszcza jeśli silnik był długo użytkowany na niskich obrotach. Istotne jest jednak, by zostawiał ich jak najmniej. Poprzez odkładający się nagar w komorze spalania czy w kanale wydechowym, osiągi silnika się pogarszają - psują się przepływy spalin czy przebieg zapłonu mieszanki paliwo-powietrze. Nie jest to oczywiście koniec jego żywota - po prostu silnik jest bardziej ospały, wolniej reaguje na odkręcenie manetki gazu i mniej chętnie wkręca się na obroty. Na szczęście nagaru można się pozbyć dzięki "przedmuchiwaniu" silników dwusuwowych na wysokich obrotach, co zapewne zaobserwowaliście u zawodników, którzy szykują się do długiego podjazdu lub wyskoku na wysoką przeszkodę. Ale możesz też uniknąć problemu nagaru stosując oleje, wykonane w technologii ograniczającej tworzenie nagaru w warunkach jazdy trialowych czy Hard Enduro. Dzięki przemyślanym dodatkom i bardzo dobrej bazie syntetycznej, oleje do silników dwusuwowych takie jak SIL HRC Competition 2T, Nils Duo Synt S 2T doskonale smarują elementy silnika, zapewniają najlepsze możliwe spalanie nie zostawiając przy tym nadmiaru zanieczyszczeń. Dzięki temu są to jedne z najlepszych olejów 2T dostępnych na rynku. Dzięki stosunkowo rzadkiej konsystencji i dodatkom wysokiej jakości nadają się także doskonale do motocykli enduro, także z wtryskiem TPI. To jednak tylko przykład kilka produkt ów, które znajdziesz w naszym sklepie. A mamy ich znacznie więcej i do jakości każdego z nich mamy pewność. Wszystkie oleje, które u nas znajdziesz, sami bez obaw wlewaliśmy do zbiorników naszych motocykli i nigdy się nie zawiedliśmy.

Olej silnikowy 4T

Zdecydowana większość motocykli trialowych to maszyny z silnikami dwusuwowymi, ale i czterosuwy tej dyscyplinie nie są obce. A te potrzebują jeszcze bardziej zaawansowanego oleju. W tym przypadku, jest bowiem odpowiedzialny za smarowanie, czyszczenie i chłodzenie silnika oraz skrzyni biegów, gdzie krąży nieustannie w obiegu zamkniętym. Musi więc zachowywać swoje właściwości na długo, bez względu w jakich warunkach przyjdzie mu pracować. W przypadku olejów silnikowych 4T nie ma więc miejsca na korzystanie z produktu wątpliwej jakości. Dlatego w naszym sklepie możesz przebierać tylko w najlepszych produktach, renomowanych producentów jak SIL, Elf czy Castrol. Każdy z nich wykonany jest z syntetycznej bazy i spełnia wymagania najwyższych klas jakości API. W Trial Sklep możesz wybierać między różnymi olejami o różnym przeznaczeniu, klasie lepkości sae, oraz oczywiście cenie.

Płyny, smary, kosmetyki -w Trial Sklep mamy wszystko czego szukasz

Koszyk z niezbędną chemią do motocykla nie powinien zawierać jedynie oleju silnikowego. To także specjalne preparaty do mycia i konserwacji pojazdu i poszczególnych jego części, smary do łańcuchów trial/enduro, oleje, którymi wysmarujesz filtry, płyny hamulcowe i hydrauliczne do sprzęgła, a także płyny chłodnicze. Wszystko to znajdziesz w Trial Sklep, w miejscu gdzie żaden produkt nie znalazł się przez przypadek - każdy z nich został sprawdzony w naszych motocyklach

0
0