.

Aktywne filtry

ELF HTX 740 75W do skrzyni i sprzęgła 1L
130,00 zł
Nils Clutch Trial olej do skrzyni 2T
89,00 zł
SIL Środek do czyszczenia kasków
50,00 zł
SIL Carburator Cleaner spray do czyszczenia gaźnika
60,00 zł
SIL DOT 4 syntetyczny płyn hamulcowy 500 ml
50,00 zł
Płyn hydrauliczny mineralny SIL Power LHM
50,00 zł
SIL Moto 10W40 syntetyczny olej 4T 1L
60,00 zł
Sil Moto 10W50 Synthetic olej silnikowy 4T 1l
80,00 zł
Sil Gear 10W30 olej do skrzyni 1l
55,00 zł
SIL Gear 75W olej do skrzyni biegów 1l
115,00 zł
SIL HRC 2T Competition olej do mieszanki
75,00 zł
Smar do filtra powietrza w sprayu SIL
65,00 zł
ELF HTX 740 to dla wielu trialowców, szczególnie właścicieli Montes, jedyny słuszny wybór w kategorii olejów do skrzyni biegów i sprzęgieł. Dzięki...
130,00 zł
Olej Nils Clutch Trial 1l przeznaczony specjalnie do skrzyni i sprzęgła w motocykla trial. Gwarantuje płynną pracę sprzęgła i skrzyni, a przy tym...
89,00 zł
Bardzo skuteczny środek do czyszczenia wnętrza kasków. Skutecznie usuwa bakterie i nieprzyjemne zapachy, nie niszcząc gąbki i kleju zastosowanego w...
50,00 zł
Nie da się uniknąć sytuacji, w której do gaźnika nie przedostałyby się zanieczyszczenia. Przecież już z samego paliwa po jakimś czasie mogą się...
60,00 zł
Sil DOT 4 to najwyższej jakości płyn hamulcowy o niskiej wchłanialności wody i wysokim punkcie wrzenia. Doskonale nadaje się nie tylko do...
50,00 zł
Sil Power LHM to wysokiej jakości mineralny olej hydrauliczny do pomp sprzęgła w motocyklach trial, enduro i motocross. Starannie opracowana...
50,00 zł
Chroni, chłodzi, czyści i smaruje - tyle istotnych funkcji spełnia olej silnikowy. Warto więc, by był to produkt najwyższej jakości. A Sil Moto...
60,00 zł
Chroni, chłodzi, czyści i smaruje - tyle istotnych funkcji spełnia jeden produkt, czyli olej silnikowy. Warto więc, by był to produkt najwyższej...
80,00 zł
Sil Gear 10W 30 to olej, który spełni wymagania szerokiego spektrum motocyklistów. Jego syntetyczna baza oraz wysokiej jakości dodatki zapewniają...
55,00 zł
Skrzynie biegów i sprzęgła w naszych motocyklach nie mają łatwego życia. Jazda na wysokich obrotach rozgrzewa je "do czerwoności", jazda na...
115,00 zł
Olej w silniku 2T powinien nie tylko dbać o jak najlepsze smarowanie, ale też zostawiać jak najmniej zanieczyszczeń. Na te zabrudzenia szczególnie...
75,00 zł
Dobrze nasmarowany filtr powietrza to pierwszy krok by zadbać o bezproblemową jazdę na motocyklu. Dlatego jeśli już smarować to porządnym smarem....
65,00 zł

Oleje motocyklowe

Oleje motocyklowe to produkty, o których można napisać kilka encyklopedii, a i tak zostanie wiele niedopowiedzeń. Można je podzielić na kategorie ze względu na przeznaczenie - oleje silnikowe, przekładniowe, do silników dwusuwowych, do silników czterosuwowych, do mokrych sprzęgieł, zawieszeniowe i hydrauliczne. Do tego należy wymienić jeszcze takie kryteria wyboru jak klasa lepkości sae, normy jakości api czy jaso, bazy na jakich stworzono olej (mineralne, półsyntetyczne, syntetyczne, estry). Na szczęście dziś oleje motocyklowe są tak dopracowane, że kiepskich olejów nie zostało na rynku wiele, a na pewno nie znajdziesz ich w ofercie Trial Sklep. Dostępne u nas oleje takich producentów jak SIL Lubricants, Nils, Valvoline, Elf, Motul, Ipone, Putoline, Rock Oil czy Castrol są to wyłącznie wysokiej klasy produkt y przeznaczone specjalnie do wyczynowych motocykli trial, enduro, motocross i wyścigowych.

Oleje silnikowe do silników dwusuwowych - jak wybrać?

Olej do silników 2T ma dość proste zadanie - musi się "zabrać" razem z paliwem w drodze do cylindra, porządnie nasmarować wszystkie łożyska, gładź cylindra i sam tłok, a po cyklu spalić się jak najefektywniej. W przeciwieństwie do oleju 4T, nie musi on dbać o chłodzenie czy czyszczenie silnika. Nie znaczy to jednak, że wlewając do paliwa byle jaki olej, wszystko będzie w porządku. Między poszczególnymi olejami jest bowiem sporo różnic - zarówno jeśli chodzi o klasy jakości, bazy i dodatki - typ oleju do silników dwusuwowych ma bowiem znaczenie. Taki olej musi bowiem jednocześnie dobrze mieszać się z paliwem, smarować podzespoły silnika, a także spalać się jak najefektywniej. Pod tym względem najlepsze są oleje w pełni syntetyczne (tzw. syntetyk lub full syntetyk) spełniające normy jakości Jaso MA lub Jaso MA2. Doskonałe smarowanie i mieszalność z paliwem to dziś norma dla takiej bazy olejów. Ale pozostaje jeszcze kwestia czystości, niezwykle istotna dla prawidłowej i komfortowej pracy maszyny. W zależności od jakości dodatków, olej 2T poprzez spalanie często zostawia po sobie nieczystości pod postacią nagaru, zwłaszcza jeśli silnik był długo użytkowany na niskich obrotach. Istotne jest jednak, by zostawiał ich jak najmniej. Poprzez odkładający się nagar w komorze spalania czy w kanale wydechowym, osiągi silnika się pogarszają - psują się przepływy spalin czy przebieg zapłonu mieszanki paliwo-powietrze. Nie jest to oczywiście koniec jego żywota - po prostu silnik jest bardziej ospały, wolniej reaguje na odkręcenie manetki gazu i mniej chętnie wkręca się na obroty. Na szczęście nagaru można się pozbyć dzięki "przedmuchiwaniu" silników dwusuwowych na wysokich obrotach, co zapewne zaobserwowaliście u zawodników, którzy szykują się do długiego podjazdu lub wyskoku na wysoką przeszkodę. Ale możesz też uniknąć problemu nagaru stosując oleje, wykonane w technologii ograniczającej tworzenie nagaru w warunkach jazdy trialowych czy Hard Enduro. Dzięki przemyślanym dodatkom i bardzo dobrej bazie syntetycznej, oleje do silników dwusuwowych takie jak SIL HRC Competition 2T, Nils Duo Synt S 2T doskonale smarują elementy silnika, zapewniają najlepsze możliwe spalanie nie zostawiając przy tym nadmiaru zanieczyszczeń. Dzięki temu są to jedne z najlepszych olejów 2T dostępnych na rynku. Dzięki stosunkowo rzadkiej konsystencji i dodatkom wysokiej jakości nadają się także doskonale do motocykli enduro, także z wtryskiem TPI. To jednak tylko przykład kilka produkt ów, które znajdziesz w naszym sklepie. A mamy ich znacznie więcej i do jakości każdego z nich mamy pewność. Wszystkie oleje, które u nas znajdziesz, sami bez obaw wlewaliśmy do zbiorników naszych motocykli i nigdy się nie zawiedliśmy.

Olej silnikowy 4T

Zdecydowana większość motocykli trialowych to maszyny z silnikami dwusuwowymi, ale i czterosuwy tej dyscyplinie nie są obce. A te potrzebują jeszcze bardziej zaawansowanego oleju. W tym przypadku, jest bowiem odpowiedzialny za smarowanie, czyszczenie i chłodzenie silnika oraz skrzyni biegów, gdzie krąży nieustannie w obiegu zamkniętym. Musi więc zachowywać swoje właściwości na długo, bez względu w jakich warunkach przyjdzie mu pracować. W przypadku olejów silnikowych 4T nie ma więc miejsca na korzystanie z produktu wątpliwej jakości. Dlatego w naszym sklepie możesz przebierać tylko w najlepszych produktach, renomowanych producentów jak SIL, Elf czy Castrol. Każdy z nich wykonany jest z syntetycznej bazy i spełnia wymagania najwyższych klas jakości API. W Trial Sklep możesz wybierać między różnymi olejami o różnym przeznaczeniu, klasie lepkości sae, oraz oczywiście cenie.

Płyny, smary, kosmetyki -w Trial Sklep mamy wszystko czego szukasz

Koszyk z niezbędną chemią do motocykla nie powinien zawierać jedynie oleju silnikowego. To także specjalne preparaty do mycia i konserwacji pojazdu i poszczególnych jego części, smary do łańcuchów trial/enduro, oleje, którymi wysmarujesz filtry, płyny hamulcowe i hydrauliczne do sprzęgła, a także płyny chłodnicze. Wszystko to znajdziesz w Trial Sklep, w miejscu gdzie żaden produkt nie znalazł się przez przypadek - każdy z nich został sprawdzony w naszych motocyklach

0
0