










TRS ONE RR 125 otwiera drzwi do świata wielkiego trialu. W nowej odsłonie, poprawionej z wykorzystaniem doświadczenia z mistrzostw świata, ONE RR 125 to istny pogromca najtrudniejszych sekcji. Tej "setki" nie można lekceważyć. Jest dokładnie taka jak się spodziewasz - zwinna i niewyobrażalnie lekka. Nie spodziewasz się natomiast jak mocny i łatwy do jazdy jest to motocykl. O tym trzeba się przekonać samemu. Nie czekaj więc, wsiadaj, odpalaj, zdobywaj dotąd niezdobyte i baw się jazdą!
Starty w MŚ Trial to nie tylko walka o tytuł, to także poligon doświadczalny dla obecnych i nowych rozwiązań. TRS od samego początku korzysta z tych doświadczeń, by z roku na rok poprawiać swoje trialówki i nie inaczej było podczas projektowania najnowszego TRS ONE RR 2022. Dzięki temu zmiany sięgnęły znacznie głębiej niż nowa stylistyka i zaczynają się już na ramie. W nowym modelu, jej geometria w obrębie główki ramy została zmodyfikowana tak, by motocykl był jeszcze poręczniejszy i stabilniejszy na ciasnych, technicznych odcinkach. Dodatkowo rama jest teraz wytwarzana z wykorzystaniem poprawionych procesów obróbki oraz produkcji. Przekłada się to przede wszystkim na sztywność i wytrzymałość ramy, a co za tym idzie – nowy TRS ONE RR jest ostry i precyzyjny jak skalpel.
Nowe technologie produkcyjne zawitały także w dziale silnikowym i teraz kartery silnika w ONE RR są jeszcze sztywniejsze i precyzyjniej obrobione. W dodatku w modelu 125 są w nich zamknięte nowy wał korbowy i tłok, a to wszystko zamknięte nowym cylindrem i nową głowicą, co dało niesamowitą poprawę dynamiki, reakcji oraz mocy. W dodatku bez względu na pojemność, nowe jest także koło zamachowe, pozwalające zwiększyć moment obrotowy na niskich obrotach.
TRS nie byłby jednak sobą, gdyby oprócz poprawy osiągów i prowadzenia, nie dopieścił jeszcze detali, które zapewnią większą trwałość i łatwiejsze użytkowanie swoich topowych trialówek. Uwadze katalońskich inżynierów nie umknęły więc takie sprawy jak poprawa odpływu w airboksie i mocowania filtra powietrza, nowa guma silnika lepiej tłumiąca wibracje i uderzenia, zmiana uchwytu tytanowego kolektora wydechowego na mocniejszy, kuty, czy zastosowanie mocniejszych łożysk w tylnym amortyzatorze. Ważną zmianą z punktu widzenia użytkownika jest także lepsze uszczelnienie połączeń elektrycznych oraz przeprojektowane wiązka rozrusznika i dźwignia ssania w wersjach e-start. To wszystko sprawia, że po raz kolejny nowy TRS ONE RR jest jeszcze lepiej przygotowany do jazdy – tak amatorskiej, jak i zawodniczej na najwyższym poziomie.
Główne zmiany względem modelu 2021:
-zmodernizowana, sztywniejsza rama
-nowe kartery silnika
-zmieniona konfiguracja koła zamachowego
-zmienione nastawy zawieszenia
-uszczelniona instalacja elektryczna
-nowa kolorystyka
-poprawiony odpływ airboxa
-sprężyna trzymająca filtr powietrza
-wzmocnione łożyskowanie amortyzatora tylnego
-kuty uchwyt kolektora wydechowego
-nowa guma silnika
-korek wlewu oleju anodowany na czerwono
-tuleja kickstartera anodowana na czerwono
-nowy tłok
-nowa głowica z czujnikiem temperatury
-nowy wał korbowy i korbowód
-przeprojektowana instalacja rozrusznika
PRZED ZAKUPEM SKONTAKTUJ SIĘ Z BIUREM TRIAL SKLEP W CELU USTALENIA STANU MAGAZYNOWEGO MOTOCYKLI
TEL : 508 - 396 -315
Typ: dwusuwowy, jednocylindrowy, chłodzony cieczą
Pojemność: 125 ccm
Średnica x skok tłoka: 56 x 54,6 mm
Zasilanie: gaźnik Keihin PWK 28
Skrzynia biegów: pięciobiegowa, manualna
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, obsługiwane hydraulicznie
Zawieszenie przednie: Tech Suspension 39 mm, pełna regulacja, skok 175 mm
Zawieszenie tylne: amortyzator Reiger, pełna regulacja, skok 168 mm
Rama: Aluminiowa, kuta, silnik jako element nośny
Płyta silnika: z aluminium 7075, o zwiększonym chwycie do przeszkody
Waga: 66 kg