.

TRS ONE R 125 2022

31 500,00 zł
Brutto

Nowy One R garściami czerpie z rozwiązań zastosowanych w motocyklach fabrycznych, które pozwoliły zdobyć TRS mistrzostwo świata konstruktorów 2021. Silnik z wersji Raga Racing oraz najwyższej klasy komponenty sprawiają, że od teraz każde wyzwanie możesz traktować jak zaproszenie do zabawy!

PRZED ZAKUPEM SKONTAKTUJ SIĘ Z BIUREM TRIAL SKLEP W CELU USTALENIA STANU MAGAZYNOWEGO MOTOCYKLI

0 w magazynie

Nowy One R garściami czerpie z rozwiązań zastosowanych w motocyklach fabrycznych, które pozwoliły zdobyć TRS mistrzostwo świata konstruktorów 2021. Silnik z wersji Raga Racing oraz najwyższej klasy komponenty sprawiają, że od teraz każde wyzwanie możesz traktować jak zaproszenie do zabawy! 

Filozofia tworzenia nowego TRS ONE R pozostała niezmienna - stworzyć motocykl wyczynowy dla każdego. Dlatego też silnik jest żywcem przeniesiony z modelu RR, tego samego, na którym zawodnicy TRS zdobywali podia MŚ w sezonie 2021. Niezwykle lekka, filigranowa i wytrzymała rama z kutego aluminium również została sprawdzona na najbardziej wymagających odcinkach. Mamy jednak świadomość, że TRS ONE R trafi w ręce nie tylko zawodników, ale i amatorów trialu. Dlatego oprócz niesamowitych osiągów i precyzyjnego prowadzenia, One R może się też pochwalić niezwykle łatwym prowadzeniem. Wystarczy raptem chwila, byś wczuł się w ten motocykl, przekonał się, że to trialówka skrojona na twoją miarę. Żaden inny konkurencyjny motocykl nie może pochwalić się taką lekkością, precyzyjnym sprzęgłem i bezpośrednią reakcją na gaz. W TRS nie stawiamy na półśrodki, nasze motocykle mają Ci pozwolić wycisnąć maksimum frajdy z każdej sekundy jazdy. 

Przejmij kontrolę


Dzięki zastosowaniu sprawdzonych już teleskopów Tech Suspension i amortyzatora Reiger, żaden teren nie będzie stanowił wyzwania. Bez względu na to, czy jeździsz ciasne i kręte odcinki, czy lubujesz się w skokach na wysokie półki, zawieszenia ONE R zadbają o to, by Ci to ułatwić. Wiemy jednak, że każdy motocyklista ma inne potrzeby. Dlatego z tyłu znajdzie pokrętła do regulacji siły tłumienia odbicia oraz napięcia wstępnego sprężyny, zaś z przodu pełen komplet - odbicie, dobicie i napięcie sprężyny.

Do pełni szczęścia i panowania nad maszyną potrzebne są jeszcze doskonałe hamulce. I taki też jest układ Braktec zastosowany w TRS ONE R. Potężny i jednocześnie wyśmienicie dozowalny, pozwoli Ci zatrzymać się dokładnie w tym miejscu, w którym to sobie zaplanowałeś.

Zmiany na rok 2022

- Silnik w specyfikacji One RR 2021

- Nowe, sztywniejsze kartery silnika

- Dekiel sprzęgła z okienkiem inspekcyjnym

- Nowy tłok, korbowód i głowica

- Nowa okleina

PRZED ZAKUPEM SKONTAKTUJ SIĘ Z BIUREM TRIAL SKLEP W CELU USTALENIA STANU MAGAZYNOWEGO MOTOCYKLI

Dane Techniczne:


Typ: dwusuwowy, jednocylindrowy, chłodzony cieczą

Pojemność: 125 ccm

Średnica x skok tłoka: 56 x 54,6 mm

Zasilanie: gaźnik Keihin PWK 28

Skrzynia biegów: pięciobiegowa, manualna

Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, obsługiwane hydraulicznie

Zawieszenie przednie: Tech Suspension 39 mm, pełna regulacja, skok 175 mm

Zawieszenie tylne: amortyzator Reiger, regulacja tłumienie odbicia i napięcia wstępnego sprężyny, skok 168 mm

Rama: Aluminiowa, kuta, silnik jako element nośny

Płyta silnika: z aluminium 7075, o zwiększonym chwycie do przeszkody

Waga: 65 kg

Czytaj dalej

Specyficzne kody

0
0