.

TRS XTrack RR 250 2021

TRS XTrack RR 250 2021

36 000,00 zł
Brutto
TRS Xtrack 250 to wszystkie najlepsze cechy naszej wyśmienitej trialówki ONE RR 250. Zgadza się, tego samego modelu, na którym zawodnicy TRS startują w mistrzostwach świata. W TRS Xtrack RR 250 wszystkie zalety ONE RR 250 są skumulowane w ultrawygodnej i uniwersalnej formie hybrydy trialu i enduro. Dzięki kanapie i niemal dwa razy większemu zbiornikowi, możesz spędzić dwa razy więcej czasu na jeździe, a to oznacza dwa razy większą frajdę!

0 w magazynie
TRS Xtrack 250 to wszystkie najlepsze cechy naszej wyśmienitej trialówki ONE RR 250. Zgadza się, tego samego modelu, na którym zawodnicy TRS startują w mistrzostwach świata. W TRS Xtrack RR 250 wszystkie zalety ONE RR 250 są skumulowane w ultrawygodnej i uniwersalnej formie hybrydy trialu i enduro. Dzięki kanapie i niemal dwa razy większemu zbiornikowi, możesz spędzić dwa razy więcej czasu na jeździe, a to oznacza dwa razy większą frajdę!

TRS XTrack RR 250 to prawdziwy przełom w świecie trialu. Do tej pory nikomu nie udało się uczynić trialówki tak uniwersalną i jednocześnie tak sprawną. Dzięki wykorzystaniu tych samych elementów podwozia oraz silnika co w TRS ONE RR 250, XTrack RR 250 jest pełnoprawną trialówką, za to dużo wygodniejszą. Oznacza to, że możesz przemierzać górskie i leśne ścieżki siedząc wygodnie na komfortowej kanapie, a gdy tylko najdzie Cię ochota, nic nie powstrzyma Cię, by wdrapać się na najbardziej stromy podjazd, czy wskoczyć na najwyższą półkę. Nawet jeśli jest oddalona od domu o wiele kilometrów.

Mistrzowska jednostka

Zamontowany w sztywnej, aluminiowej ramie silnik TRS Xtrack RR 250 to wybitnie dopracowana dwusuwowa jednostka, pochodząca wprost z zawodniczego modelu Raga Racing. To oznacza, że jest jeszcze sprawniejsza niż w modelu Xtrack ONE 250, dzięki zmienionej głowicy i układowi zapłonowemu. Inżynierowie spędzili nad nią mnóstwo czasu, ale opłaciło się. Obecnie to najnowocześniejszy silnik na rynku, którego osiągi, kultura pracy, niezawodność i reakcja na gaz pozostawiają konkurencję daleko w tyle. Świadczy o tym nie tylko fakt, że motocykle z tymi silnikami co roku wygrywają masę rajdów światowego formatu. Przede wszystkim najlepszą rekomendacją jest radość użytkowników! Zresztą, na pewno sam to zrozumiesz, gdy tylko dosiądziesz nowego TRS XTrack RR 250.

Podwozie gotowe do akcji

Wystarczy tylko spojrzeć na podzespoły TRS Xtrack RR 250, by wiedzieć, że ten motocykl potrafi wiele. W pełni regulowany, aluminiowy widelec Tech Suspension oraz amortyzator Reiger, również z pełną regulacją, są gotowe na wszystko - od spokojnych przelotów, po przyjmowanie dużych skoków, na pokonywaniu kamienistych potoków kończąc. Dzięki nim, TRS Xtrack RR 250 jest nieustannie zwarty i gotowy do akcji. Do pełni szczęścia potrzebne są jeszcze tylko ostre jak brzytwa i precyzyjne hamulce, prawda? No więc mamy pełnie szczęścia, bo układ hamulcowy Braktec taki właśnie jest! Czterotłoczkowy zacisk przedni i jednotłoczkowy tylny są jeszcze skuteczniejsze niż w standardowym modelu. To absolutnie najwyższa światowa półka, z której korzystają wszyscy czołowi zawodnicy z MŚ.

Wilk w owczej skórze

Niech was nie zwiedzie pozornie turystyczny wygląd TRS Xtrack ONE RR 250. Jak już wspomnieliśmy, pod kanapą i większym zbiornikiem, kryje się dokładnie ten sam motocykl co TRS ONE RR 250. Czyli wystarczy zdjąć kanapę i zamienić zbiorniki, by w przeciągu kilku chwil zmienić XTracka w model ONE RR 250, czyli najbardziej wyczynowy motocykl na rynku, i móc startować o najwyższe miejsca w zawodach każdej rangi!

PRZED ZAKUPEM SKONTAKTUJ SIĘ Z BIUREM TRIAL SKLEP W CELU USTALENIA STANU MAGAZYNOWEGO MOTOCYKLI

TEL : 508 - 396 -315

Dane Techniczne:

Silnik

Typ: dwusuwowy, jednocylindrowy, chłodzony cieczą

Pojemność: 247,7 ccm

Średnica x skok tłoka: 72,5 x 60 mm

Zasilanie: gaźnik Keihin PWK 28

Skrzynia biegów: pięciobiegowa, manualna

Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, obsługiwane hydraulicznie

Zawieszenie przednie: Tech Suspension 39 mm, pełna regulacja, skok 175 mm

Zawieszenie tylne: amortyzator Reiger, pełna regulacja, skok 168 mm

Rama: Aluminiowa, kuta, silnik jako element nośny

Płyta silnika: z aluminium 7075, o zwiększonym chwycie do przeszkody

Pojemność zbiornika paliwa: 4 l

Waga: 70 kg
Czytaj dalej

Specyficzne kody

0
0