.

TRRS GOLD 2020/2021

TRRS GOLD 2020/2021

37 000,00 zł
Brutto
Miesięczna rata od 875.54 zł
Nowy TRRS GOLD stanowi ostatni szlif w długiej ewolucyjnej podróży i wyznacza początek nowej koncepcji skupionej na poszukiwaniu maksymalnej wydajności. W najbardziej ekskluzywnej wersji zastosowano nowe komponenty, które podkreślają jego sportowy charakter, opracowują nowe wykończenia i optymalizują osiągi. Wieloletnia praca, ciągła wymiana opinii z naszymi motocyklistami, słuchanie i interpretowanie ich odczuć, aby udoskonalić każdy element roweru. Z tej okazji najlżejszy motocykl w swojej kategorii dostępny będzie również z elektrycznym rozrusznikiem, dzięki czemu będzie najlepszą opcją zarówno dla ekspertów, jak i tych amatorów, którzy szukają większego komfortu. Silnik: Obrobiona maszynowo głowica cylindra z czujnikiem temperatury: Zapewnia znacznie większą precyzję i niezawodność układu chłodzenia oraz umożliwia zmianę reżimu temperatury z CDI. Cewka wyścigowa: Zaprojektowany, aby uzyskać lepsze spalanie poprzez wydłużenie czasu zapłonu świecy zapłonowej. Projekt wsparcia silnika: Poprawia wibracje i ułatwia montaż. Podwozie: Obudowa filtra wykonana w całości z węgla i wspornik błotnika wykonany z tego samego materiału nadal charakteryzują tę limitowaną serię tylko 150 sztuk. Obrobione maszynowo aluminiowe podnóżki TRRS, całkowicie ekskluzywne dla modelu GOLD, wzbogacają zestaw ze względu na swoją konstrukcję, lekkość i przyczepność. Wspornik strzemienia gwintowanego 10 mm. Zawieszenia: Nowy GOLD jest wyposażony w 3-drożny tłumik REIGER Hydrostop z całkowicie nowym „ustawieniem”, które wyróżnia się dużą czułością, odziedziczoną po ustawieniach zastosowanych przez Adama Ragę. Przednie zawieszenie TECH Gold ma nową regulację, podczas gdy wersja z rozrusznikiem elektrycznym ma aluminiowy TECH Ø39mm, skok 175mm i ustawienie Racing. Hamulce: W sekcji hamulców, podobnie jak jego poprzednicy, nadal zamontowana jest najwyższa gama Braktec, przedni zacisk CNC, regulowana pompa hamulcowa i sprzęgło z obrobionymi osłonami, wbudowana jest również tylna pompa hamulcowa z dołączonym zbiornikiem oleju. Składniki: Z tej okazji nowy GOLD przybywa z jeszcze bardziej sportowym „wyglądem”, przenosząc żółty „Racing” również na felgi i nadając osłonom sprzęgła i zapłonu nowe kolory. Ta nowa limitowana i numerowana seria 150 jednostek TRS będzie dostępna w sieci handlowej od przyszłego maja we wszystkich swoich pojemnościach 300, 280, 250 i 125 cm3.
brak w magazynie
Ilość
Czytaj dalej

Specyficzne kody

0
0