- Wyprzedaż!
- -1 000,00 zł







Mówi się, że czym skorupka za młodu nasiąknie, tym na starość trąci. Jeśli to prawda, to przygoda trialowa rozpoczęta od TRS ON-E KID 16" może rozwinąć się w międzynarodową karierę! W tej elektrycznej trialówce nie brakuje bowiem technologii rodem z naszych dużych motocykli. Aluminiowa rama i wahacz gwarantują niebywałą lekkość i sztywność. W połączeniu z przemyślaną geometrią, regulowanymi zawieszeniami i mocnymi hamulcami z najwyższej półki, zapewnia to niespotykaną lekkość jazdy. Mocny silnik 750W z regulowanymi trybami jazdy sprawia natomiast, że żadna górka nie jest za stroma i żadna jazda nie jest nudna. W skrócie - jest czym poszaleć! I to szaleństwo może trwać aż trzy godziny! Wszak to pełnoprawna, wyczynowa trialówka dla dzieci!
Mówi się, że czym skorupka za młodu nasiąknie, tym na starość trąci. Jeśli to prawda, to przygoda trialowa rozpoczęta od nowego TRS ON-E KID 16" może rozwinąć się w solidną międzynarodową karierę! W tej elektrycznej trialówce nie brakuje bowiem technologii rodem z naszych dorosłych, wyczynowych motocykli. Aluminiowa rama i wahacz gwarantują niebywałą lekkość i sztywność. W połączeniu z przemyślaną geometrią, regulowanymi zawieszeniami i mocnymi hamulcami z najwyższej półki, zapewnia to niespotykaną lekkość jazdy, bez względu na to z jak trudną sekcją przyjdzie się zmierzyć młodemu adeptowi trialu. Mocny silnik 750W z regulowanymi trybami jazdy sprawia natomiast, że żadna górka nie jest zbyt stroma i żadna jazda nie jest nudna. W skrócie - jest czym poszaleć! I to szaleństwo może trwać aż trzy godziny, czyli dokładnie tyle ile w dużych, wyczynowych motocyklach. Wszak to pełnoprawna, wyczynowa trialówka dla dzieci!
Dane techniczne:
Silnik: elektryczny, bezszczotkowy 750 W
Bateria: litowo-jonowa, 37V, 10Ah
Czas pracy na jednym ładowaniu: ok. 3h
Czas ładowania: ok. 6h
Tryby pracy: regulacja mocy, prędkości i reakcji na gaz
Rama: aluminiowa, kuta
Zawieszenie przednie: teleskopowe, skok 100 mm, regulacja napięcia wstępnego i tłumienia odbicia
Zawieszenie tylne: wahacz aluminiowy, Pro-Link, amortyzator centralny, regulowany, skok 90 mm
Hamulce przód/tył: tarczowe, hydrauliczne 160 mm
Opony przód/tył: Rebel XBike Trial 16x2.5/16x3.0
Wysokość siedzenia: 480 mm
Długość: 1410 mm
Wysokość: 850 mm
Szerokość: 665 mm
Rozstaw osi: 980 mm
Prześwit: 250 mm
Waga: 23,8 kg