Kategoria
.
TRS GOLD 2024 280
TRS GOLD stworzono w limitowanej serii 150 sztuk aby imponował - wykonaniem, wyposażeniem i osiągami. Jego magia tkwi między innymi w wyposażeniu. Tylny amortyzator Reiger z Hydrostop poza TRS Gold spotkacie tylko w maszynach z TrialGP. Dzięki niemu możliwe jest uzyskanie niespotykanej stabilności i przyczepności np. podczas wyskoku na przeszkodę. A jeżdżąc na TRS Gold aż się chce się skakać dalej i wyżej, czemu sprzyja silnik, mocniejszy niż w jakimkolwiek z naszych motocykli.
Ekskluzywnego charakteru dodają także elementy z carbonu, piasty, podnóżki, kiwaczka i półki teleskopów z kutego aluminium, nowa okleina oraz złote dekle silnika. Już na pierwszy rzut oka widać, że to motocykl wyjątkowy, który imponuje, zaskakuje i cieszy podczas każdej jazdy!
Złoto to najbardziej szlachetny, drogocenny i pożądany metal w historii ludzkości. TRS GOLD ma dokładnie taki sam status w świecie trialu. Stworzono go w limitowanej serii zaledwie 150 sztuk dla każdej pojemności, po to by imponował - wykonaniem, wyposażeniem i osiągami. Zastosowane tutaj rama i wahacz z kutego aluminium to podzespoły, które pozwoliły TRS zdobyć mistrzostwo świata konstruktorów. Są to bowiem elementy sprawdzone i znane z innych motocykli TRS - użytkowanych zarówno przez dziesiątki tysięcy amatorów, jak i zawodników z TrialGP. Magia TRS Gold tkwi między innymi w jego wyposażeniu. Tylny amortyzator Reiger z Hydrostop to ewenement w motocyklach seryjnych. Poza TRS Gold spotkacie go tylko w maszynach zawodników z najwyższej ligi. Dzięki technologii Hydrostop oraz oddzielnej regulacji końcowego tłumienia odbicia możliwe jest uzyskanie nie tylko niespotykanej stabilności, ale i przyczepności. Dzięki Hydrostop tłumienie kompresji jest bardzo progresywne na samym końcu skoku, dzięki czemu nie ma efektu dobicia i następującego po nim zdestabilizowania motocykla. Regulacja tłumienia odbicia w dolnym zakresie pozwala nieco opóźnić rozciągnięcie amortyzatora po mocnym uderzeniu np. Podczas wyskoku na przeszkodę, co gwarantuje stały docisk koła i brak efektu odbicia od przeszkody przy bardzo mocnym uderzeniu. A jeżdżąc na TRS Gold aż się chce skakać dalej i na większe przeszkody. Sprzyja ku temu silnik, który dzięki nowej głowicy z kutego aluminium oraz zmienionej elektronice zapłonu, w wersji Gold jest na wysokich obrotach mocniejszy niż jakikolwiek z naszych motocykli.
By sprostać obciążeniom dalekich lotów, piasty, podnóżki, kiwaczka oraz półki przedniego zawieszenia TRS Gold zostały wykonane z mocniejszego, kutego aluminium anodowanego na soczysty, czerwony kolor.
Ekskluzywnego, wyczynowego charakteru dodają także elementy z lekkiego i sztywnego włókna węglowego. Wykonano z niego wspornik przedniego błotnika, końcówkę tłumika oraz obudowę puszki filtra powietrza. Dzięki temu airbox jest szczelniejszy, a przepływ powietrza odbywa się bez zakłóceń i zawirowań, co przekłada się na lepsze osiągi silnika. Zwieńczeniem niepowtarzalnej stylistyki jest nowa okleina oraz złote dekle silnika, co sprawia, że już na pierwszy rzut oka widać, że TRS Gold jest motocyklem wyjątkowym. Motocyklem który stworzono po to, by imponował, zaskakiwał i cieszył podczas każdej jazdy!
PRZED ZAKUPEM SKONTAKTUJ SIĘ Z BIUREM TRIAL SKLEP W CELU USTALENIA STANU MAGAZYNOWEGO MOTOCYKLI
TEL : 508 – 396 -315
Dane Techniczne:
Silnik
Typ: dwusuwowy, jednocylindrowy, chłodzony cieczą
Pojemność: 272,2 ccm
Średnica x skok tłoka: 76 x 60 mm
Zasilanie: gaźnik Keihin PWK 28
Skrzynia biegów: pięciobiegowa, manualna
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, obsługiwane hydraulicznie
Zawieszenie przednie: Tech Suspension 39 mm, pełna regulacja, skok 175 mm
Zawieszenie tylne: amortyzator Reiger Hydrostop, pełna regulacja, skok 168 mm
Rama: Aluminiowa, kuta, silnik jako element nośny
Płyta silnika: z aluminium 7075, o zwiększonym chwycie do przeszkody
Waga: 66 kg