Kategoria
.
TRS XTrack One 300 2024 z rozrusznikiem
TRS Xtrack 300 to wszystkie najlepsze cechy naszej wyśmienitej trialówki ONE, skumulowane w ultrawygodnej i uniwersalnej formie hybrydy trialu i enduro, teraz dostępnej w wersji z rozrusznikiem! Dzięki kanapie i niemal dwa razy większemu zbiornikowi, możesz spędzić dwa razy więcej czasu na jeździe, a to oznacza dwa razy więcej przyjemności!
PRZED ZAKUPEM SKONTAKTUJ SIĘ Z BIUREM TRIAL SKLEP W CELU USTALENIA STANU MAGAZYNOWEGO MOTOCYKLI
TEL : 508 - 396 -315
TRS Xtrack 300 to wszystkie najlepsze cechy naszej wyśmienitej trialówki ONE, skumulowane w ultrawygodnej i uniwersalnej formie hybrydy trialu i enduro, teraz dostępnej w wersji z rozrusznikiem! Dzięki kanapie i niemal dwa razy większemu zbiornikowi, możesz spędzić dwa razy więcej czasu na jeździe, a to oznacza dwa razy więcej przyjemności!
TRS XTrack 300 to prawdziwy przełom w świecie trialu. Do tej pory nikomu nie udało się uczynić trialówki tak uniwersalną i jednocześnie tak sprawną. Dzięki wykorzystaniu tych samych elementów podwozia oraz silnika co w TRS ONE, XTrack 300 jest pełnoprawną trialówką, za to dużo wygodniejszą. Oznacza to, że możesz przemierzać górskie i leśne ścieżki siedząc wygodnie na komfortowej kanapie, a gdy tylko najdzie Cię ochota, nic nie powstrzyma Cię, by wdrapać się na najbardziej stromy podjazd, czy wskoczyć na najwyższą półkę. Nawet jeśli jest oddalona od domu o wiele kilometrów. Zresztą, sprawdź sam do czego są zdolne motocykle z serii TRS XTrack.
Mistrzowska jednostka
Zamontowany w sztywnej, aluminiowej ramie silnik TRS Xtrack 300 to wybitnie dopracowana dwusuwowa jednostka. Inżynierowie spędzili nad nią mnóstwo czasu, ale opłaciło się. Obecnie to najnowocześniejszy silnik na rynku, którego osiągi, kultura pracy, niezawodność i reakcja na gaz pozostawiają konkurencję daleko w tyle. Świadczy o tym nie tylko fakt, że motocykle z tymi silnikami co roku wygrywają masę rajdów światowego formatu. Przede wszystkim najlepszą rekomendacją jest radość użytkowników! Zresztą, na pewno sam to zrozumiesz, gdy tylko dosiądziesz nowego TRS XTrack 300.
Podwozie gotowe do akcji
Wystarczy tylko spojrzeć na podzespoły TRS Xtrack 300, by wiedzieć, że ten motocykl potrafi wiele. W pełni regulowany widelec Tech Suspension oraz amortyzator Reiger z regulacją tłumienia odbicia i napięcia wstępnego sprężyny są gotowe na wszystko - od spokojnych przelotów, po przyjmowanie dużych skoków, na pokonywaniu kamienistych potoków kończąc. Dzięki nim, TRS Xtrack 300 jest nieustannie zwarty i gotowy do akcji. Do pełni szczęścia potrzebne są jeszcze tylko ostre jak brzytwa i precyzyjne hamulce, prawda? No więc mamy pełnie szczęścia, bo układ hamulcowy Braktec taki właśnie jest!
Wilk w owczej skórze
Niech was nie zwiedzie pozornie turystyczny wygląd TRS Xtrack 300. Jak już wspomnieliśmy, pod kanapą i większym zbiornikiem, kryje się dokładnie ten sam motocykl co TRS ONE. Czyli wystarczy zdjąć kanapę i zamienić zbiorniki, by w przeciągu kilku chwil zmienić XTracka w model ONE i móc startować o najwyższe miejsca w zawodach trialowych każdej rangi!
PRZED ZAKUPEM SKONTAKTUJ SIĘ Z BIUREM TRIAL SKLEP W CELU USTALENIA STANU MAGAZYNOWEGO MOTOCYKLI
TEL : 508 - 396 -315
Dane Techniczne:
Typ: dwusuwowy, jednocylindrowy, chłodzony cieczą
Pojemność: 294,1 ccm
Średnica x skok tłoka: 79 x 60 mm
Zasilanie: gaźnik Keihin PWK 28
Skrzynia biegów: pięciobiegowa, manualna
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, obsługiwane hydraulicznie
Zawieszenie przednie: Tech Suspension 39 mm, pełna regulacja, skok 175 mm
Zawieszenie tylne: amortyzator Reiger, regulacja tłumienia odbicia i napięcia wstępnego sprężyny, skok 168 mm
Rama: Aluminiowa, kuta, silnik jako element nośny
Płyta silnika: z aluminium 7075, o zwiększonym chwycie do przeszkody
Pojemność zbiornika paliwa: 4 l
Waga: 72 kg