- -2 000,00 zł
Kategoria
.
TRS XTrack RR 125 2023
TRS Xtrack RR 125 to wszystkie najlepsze cechy naszej wyśmienitej trialówki ONE RR 125. Zgadza się, tego samego modelu, na którym zawodnicy TRS startują w mistrzostwach świata. W TRS Xtrack RR 125 wszystkie zalety ONE RR są skumulowane w ultrawygodnej i uniwersalnej formie hybrydy trialu i enduro. Dzięki kanapie i niemal dwa razy większemu zbiornikowi, możesz spędzić dwa razy więcej czasu na jeździe, a to oznacza dwa razy większą frajdę! TRS Xtrack RR 125 2023 występuje tylko w wersji bez rozrusznika.
TRS Xtrack RR 125 to wszystkie najlepsze cechy naszej wyśmienitej trialówki ONE RR 125. Zgadza się, tego samego modelu, na którym zawodnicy TRS startują w mistrzostwach świata. W TRS Xtrack RR 125 wszystkie zalety ONE RR są skumulowane w ultrawygodnej i uniwersalnej formie hybrydy trialu i enduro. Dzięki kanapie i niemal dwa razy większemu zbiornikowi, możesz spędzić dwa razy więcej czasu na jeździe, a to oznacza dwa razy większą frajdę!
TRS XTrack RR 125 to prawdziwy przełom w świecie trialu. Do tej pory nikomu nie udało się uczynić trialówki tak uniwersalną i jednocześnie tak sprawną. Dzięki wykorzystaniu tych samych elementów podwozia oraz silnika co w TRS ONE RR, XTrack RR 125 jest pełnoprawną trialówką, za to dużo wygodniejszą. Oznacza to, że możesz przemierzać górskie i leśne ścieżki siedząc wygodnie na komfortowej kanapie, a gdy tylko najdzie Cię ochota, nic nie powstrzyma Cię, by wdrapać się na najbardziej stromy podjazd, czy wskoczyć na najwyższą półkę. Nawet jeśli jest oddalona od domu o wiele kilometrów.
Mistrzowska jednostka
Zamontowany w sztywnej, aluminiowej ramie silnik TRS Xtrack RR 125 to wybitnie dopracowana dwusuwowa jednostka, pochodząca wprost z zawodniczego modelu Raga Racing. To oznacza, że jest jeszcze sprawniejsza niż w modelu Xtrack ONE 125, dzięki zmienionej głowicy i układowi zapłonowemu. Inżynierowie spędzili nad nią mnóstwo czasu, ale opłaciło się. Obecnie to najnowocześniejszy silnik na rynku, którego osiągi, kultura pracy, niezawodność i reakcja na gaz pozostawiają konkurencję daleko w tyle. Świadczy o tym nie tylko fakt, że motocykle z tymi silnikami co roku wygrywają masę rajdów światowego formatu. Przede wszystkim najlepszą rekomendacją jest radość użytkowników! Zresztą, na pewno sam to zrozumiesz, gdy tylko dosiądziesz nowego TRS XTrack RR 125.
Podwozie gotowe do akcji
Wystarczy tylko spojrzeć na podzespoły TRS Xtrack RR 125, by wiedzieć, że ten motocykl potrafi wiele. W pełni regulowany, aluminiowy widelec Tech Suspension oraz amortyzator Reiger, również z pełną regulacją, są gotowe na wszystko - od spokojnych przelotów, po przyjmowanie dużych skoków, na pokonywaniu kamienistych potoków kończąc. Dzięki nim, TRS Xtrack RR 125 jest nieustannie zwarty i gotowy do akcji. Do pełni szczęścia potrzebne są jeszcze tylko ostre jak brzytwa i precyzyjne hamulce, prawda? No więc mamy pełnie szczęścia, bo układ hamulcowy Braktec taki właśnie jest! Czterotłoczkowy zacisk przedni i jednotłoczkowy tylny są jeszcze skuteczniejsze niż w standardowym modelu. To absolutnie najwyższa światowa półka, z której korzystają wszyscy czołowi zawodnicy z MŚ.
Wilk w owczej skórze
Niech was nie zwiedzie pozornie turystyczny wygląd TRS Xtrack ONE RR 125. Jak już wspomnieliśmy, pod kanapą i większym zbiornikiem, kryje się dokładnie ten sam motocykl co TRS ONE RR. Czyli wystarczy zdjąć kanapę i zamienić zbiorniki, by w przeciągu kilku chwil zmienić XTracka w ONE RR, czyli najbardziej wyczynowy motocykl na rynku, i móc startować o najwyższe miejsca w zawodach każdej rangi!
PRZED ZAKUPEM SKONTAKTUJ SIĘ Z BIUREM TRIAL SKLEP W CELU USTALENIA STANU MAGAZYNOWEGO MOTOCYKLI
TEL : 508 - 396 -315
Dane Techniczne:
Silnik
Typ: dwusuwowy, jednocylindrowy, chłodzony cieczą
Pojemność: 125 ccm
Średnica x skok tłoka: 54 x 54,6 mm
Zasilanie: gaźnik Keihin PWK 28
Skrzynia biegów: pięciobiegowa, manualna
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, obsługiwane hydraulicznie
Zawieszenie przednie: Tech Suspension 39 mm, pełna regulacja, skok 175 mm
Zawieszenie tylne: amortyzator Reiger, pełna regulacja, skok 168 mm
Rama: Aluminiowa, kuta, silnik jako element nośny
Płyta silnika: z aluminium 7075, o zwiększonym chwycie do przeszkody
Pojemność zbiornika paliwa: 4 l
Waga: 70 kg