

Chroni, chłodzi, czyści i smaruje - tyle istotnych funkcji spełnia jeden produkt, czyli olej silnikowy. Warto więc, by był to produkt najwyższej jakości. A Sil Moto 10W 50 bez dwóch zdań takim jest. Stworzono go na bazie 100% syntetycznego oleju bazowego z dodatkami zapewniającymi nie tylko stałe parametry bez względu na warunki i temperaturę pracy, ale także pozostawienie wnętrza silnika w czystości. Olej motocyklowy Sil tworzy bardzo silny film olejowy zapewniając tym samym najlepsze możliwe smarowanie, także w najbardziej wysilonych silnikach w użytku wyczynowym czyli trial, motocross, enduro czy sportowych. Świadczy o tym m.in. spełnianie najwyższych obecnie obowiązujących norm jakościowych. Olej odpowiedni do silników z jednym obiegiem smarowania silnik + skrzynia + mokre sprzęgło.
Chroni, chłodzi, czyści i smaruje - tyle istotnych funkcji spełnia jeden produkt, czyli olej silnikowy. Warto więc, by był to produkt najwyższej jakości. A Sil Moto 10W 50 bez dwóch zdań takim jest. Stworzono go na bazie 100% syntetycznego oleju bazowego z dodatkami zapewniającymi nie tylko stałe parametry bez względu na warunki i temperaturę pracy, ale także pozostawienie wnętrza silnika w czystości. Olej motocyklowy Sil tworzy bardzo silny film olejowy zapewniając tym samym najlepsze możliwe smarowanie, także w najbardziej wysilonych silnikach w użytku wyczynowym czyli trial, motocross, enduro czy sportowych. Świadczy o tym m.in. spełnianie najwyższych obecnie obowiązujących norm jakościowych. Olej odpowiedni do silników z jednym obiegiem smarowania silnik + skrzynia + mokre sprzęgło.
Główne cechy:
Produkty firmy Sil Lubricants to nowość na polskim rynku. Jest ona częścią grupy DiLube, jednego z największych producentów smarów, olejów i chemii do wielu gałęzi przemysłu. Hiszpański producent od lat znany jest z olejów motocyklowych wysokiej jakości, na co dowodem jest niesamowita popularność jego produktów wśród hiszpańskich trialowców, w tym zawodników jak chociażby Gabriel Marcelli. W ofercie Sil Lubricants znajdują się zarówno oleje silnikowe 2T i 4T znacząco przewyższające wymagania najsurowszych norm, jak i oleje mineralne LHM, przekładniowe, smary, brake cleanery, spraye do gaźników i preparaty do czyszczenia oraz pielęgnacji motocykli.