- -1 000,00 zł










W TRS doskonale wiemy, że młodzi trialowcy są niezwykle ambitni. Dlatego też TRS ON-E to elektryczna trialówka bez kompromisów. Aluminiowa, kuta rama i wahacz zostały wykonane tak samo jak w motocyklach TRS ONE i ONE RR. To zapewnia doskonałą kontrolę, wytrzymałość oraz bezpieczeństwo. W połączeniu z regulowanym zawieszeniem oraz hydraulicznymi hamulcami, TRS ON-E okazuje się najbardziej dopracowaną trialówką dla dzieci. Do tego niezwykle lekką, bo ważącą 24,7 kg. Za napęd odpowiedzialny jest silnik o mocy 1350 W. Co najważniejsze, ma nad tą mocą pełną kontrolę. TRS ON-E daje do wyboru aż 8 ustawień mocy, prędkości i reakcji na ruch prawą manetką! Takich możliwości nie oferował do tej pory nikt inny! I nikt inny nie oferował tak dopracowanej trialówki dla dzieci!
W TRS doskonale wiemy, że młodzi trialowcy, to niezwykle ambitni jeźdźcy. Dlatego też TRS ON-E to elektryczna trialówka, która nie uznaje kompromisów. Aluminiowa, kuta rama i wahacz zostały wykonane w tej samej technologii, co w dużych motocyklach TRS ONE i ONE RR. To zapewnia nie tylko doskonałą kontrolę nad motocyklem, ale i wytrzymałość oraz bezpieczeństwo. W połączeniu z regulowanymi teleskopami i solidnym amortyzatorem oraz hydraulicznymi hamulcami tarczowymi, TRS ON-E jawi się jako najbardziej dopracowany motocykl trialowy dla dzieci. Do tego niezwykle lekki, bo ważący raptem 24,7 kg. Wszyscy jednak wiemy, że nie tylko masa i podwozie ma znaczenie w motocyklu trialowym. Istotny jest też sposób wprawienia go w ruch. A za to odpowiedzialny jest silnik elektryczny o mocy 1350 W, który pozwoli stawić czoła każdemu wyzwaniu, jakiego podejmie się kierowca. Co najważniejsze, ma nad tą mocą pełną kontrolę i to dosłownie. TRS ON-E daje do wyboru aż 8 niezależnych ustawień mocy, prędkości i reakcji na ruch prawą manetką! Takich możliwości dopasowania motocykla do umiejętności jeźdźca nie oferował do tej pory nikt inny! I nikt inny nie oferował tak dopracowanej trialówki dla dzieci!
Dane Techniczne TRS ON-E
Silnik: Elektryczny, 48 V, 1350 W, 8 poziomów mocy, prędkości i reakcji potencjometru
Akumulator: Litowo-jonowy o pojemności 17,5 Ah (ładowarka w zestawie)
Czas pracy na jednym ładowaniu: ok. 3h
Zawieszenie przednie: Teleskopowe, regulowane, ze sprężyną powietrzną. Skok 100 mm
Zawieszenie tylne: Amortyzator centralny, progressive linkage system TRRS, wahacz aluminiowy
Hamulce: Hydrauliczne, tarczowe, Clarks M2
Rama: Kuta, aluminiowa
Koła: 20", aluminiowe, szprychy ze stali nierdzewnej
Opony przód/tył: Rebel XBike Trial 20x2,5" / 20x3"
Waga: 24,7 kg
Wysokość siedzenia: 56 cm
Długość maksymalna: 160 cm